miercuri, 23 iunie 2010

oamenii...pretind ca se straduiesc sa construiasca un rai...si totusi raiul lor e plin de grozavii

am gasit un cadavru de ciine pe alee,azi dimineata.urma de pneu pe un stomac pleznit.orasul asta se teme de mine.i-am vazut adevarata fatza.strazile sint niste santuri extinse.si sint pline de singe.cind scurgerile incep sa dea pe afara,toate insectele se ineaca.mizeria acumulata a sexului si crimelor lor o sa-i copleseasca.si toate tirfele si politicienii o sa strige:"salvati-ne".iar eu am sa soptesc:"nu".....acum toata lumea e pe margine...si se uita in iad.si brusc,nimeni nu mai stie ce sa spuna.sub mine,orasul asta ingrozitor striga ca un abator plin de copii handicapati,iar noaptea duhneste a preacurvie si constiinte patate...in seara asta un comediant a murit in new york.cineva stie de ce.cineva stie...comediantul...nascut cindva...ingropat pe ploaie.numai dusmanii lasa trandafiri.vieti violente care se termina violent.comediantul intelese.oamenii sint o fire salbatica.

niciunul dintre voi insa nu pare sa inteleaga.

nu eu sint inchis aici cu voi.

voi sinteti inchisi aici cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

trafic

Powered By Blogger

FEEDJIT Live Traffic Feed

trafic